dijous, 10 de novembre del 2016

Text de presentació

Em dic Ivet i tinc 15 anys. Sóc rossa i amb els cabells arrissats. Tinc els ulls marrons i color mel quan em toca el sol.

Em considero una persona amable però molt competitiva. Tinc un caràcter fort i algun cop emcosta controlar-lo. Per altre banda, em considero molt afortunada de tenir una mare que li encanta viatjar, i això fa que hagi viatjat a molts països amb només 15 anys de vida que tinc.
Això sí, com la majoria d'adolescents m'agradaria viatjar a Amèrica del Nord, ja que encara no hi he estat.
M'encanta la música, crec que és l'art més expressiu que hi ha. M'agrada tot tipus de música però el que escolto amb més freqüència és el rap i reggae, com Bob Marley.

En part, sóc molt activa ja que m'encanta fer esport, però en qüestió de dormir ningú em guanya. Per això el meu dia de la setmana preferit és dissabte,  perquè al matí, o bé tinc triatlons, o bé em quedo tot el matí dormint.

Sóc de les persones que saben jugar, mínimament bé, tots els esports però tot i així sóc molt negada pel ballet i coses que comportin tenir un mínim de flexibilitat.

M'agraden molt les pel·lícules de comèdia perquè em fan passar una bona estona.
Mirant una pel·lícula o no, la major part del meu temps estic rient i això em fa ser (o semblar) una persona feliç i positiva.
Tot i això, com tothom, tinc dies que mataria a tots els que em passessin per davant.

Al revés d'això, sóc bastant rancorosa depenent de la persona i la mala jugada que m'hagi fet passar.
I quan algú m'ha fet quelcom que no m'ha agradat, sóc venjativa però si algú intenta fer alguna cosa a algun amic o amiga meu no ho permeto mai i faig el que calgui perquè tots els meus amics estiguin bé.

No em considero una persona gelosa, ja que si ho fos, ja no estaria viva, ja que porto uns 9 mesos en una relació amb una persona que té "moltes amigues". Tot i així, si que m'he enfadat algun cop per gelosia.

Per tant, la meva frase crec que és No pain no gain.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada